کسب و کار آنلاین ;7 مرحله برای شروع یک کسب و کار آنلاین کوچک!

کرج آنلاین گروهی با تجربه و توانمند در زمینه کسب و کار آنلاین و طراحی و پشتیبانی سایت های اینترنت .برای تحقق رویای شما در کنار شما ایستاده ایم.

 

مراحلی وجود دارد که شما می توانید برای تضمین موفقیت خود در هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک بصورت آنلاین دنبال کنید.با بهره گیری از توصیه های پیش رو میتوان مشاغل موفقی را شروع و رشد داد.

ابتدا نیازی پیدا کنید و آن را پر کنید.
یک وب سایت با کاربرد آسان طراحی و بسازید.
از موتورهای جستجو برای هدایت بازدید به سایت خود استفاده کنید.
یک اعتبار تخصصی برای خود ایجاد کنید.
مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل پیگیری کنید.
درآمد خود را از طریق فروش و فروش مجدد افزایش دهید.
هر کس ، از تازه کار گرفته تا یک کارآفرین آنلاین و باتجربه ، می تواند از این فرآیند در یادگیری راه اندازی کسب و کار بصورت آنلاین بهره مند شود.

مرحله 1: مشاغلی را راه اندازی کنید که نیاز شما را برآورده کند.

بیشتر افرادی که تازه کار خود را شروع می کنند ، اشتباه می کنند که اول به دنبال یک محصول می گردند ، و در مرحله دوم به دنبال یک بازار هستند.

برای افزایش شانس موفقیت خود ، از بازار شروع کنید.

ترفند این است که گروهی را پیدا کنید که به دنبال راه حل برای یک مشکل هستند ، اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند.

اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند:

به تالارهای گفتگوی آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه سوالاتی می پرسند و چه مشکلاتی را برای آنها حل می کنند.
برای یافتن کلمات کلیدی که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند ، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید .

با مراجعه به سایت های آنها و یادداشت برداری از آنچه برای جبران تقاضا انجام می دهند ، رقبای احتمالی خود را بررسی کنید.

سپس می توانید از آنچه آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازاری موجود ایجاد کنید .

این کار را بهتر از مسابقه و رقابت انجام  دهید.

مرحله 2: نسخه ای را بفروشید که به فروش می رسد.

یک فرمول کپی فروش ثابت شده است که، بازدیدکنندگان را از لحظه ورود تا لحظه خرید از طریق فرآیند فروش هدایت می کند:

– با یک عنوان جذاب جذابیت را برانگیزید.

– مشکلی که محصول شما حل می کند را شرح دهید.

– اعتبار خود را به عنوان حل کننده این مشکل ایجاد کنید.

– توصیفات افرادی که از محصول شما استفاده کرده اند را اضافه کنید.

– درباره محصول و چگونگی سود آن برای کاربر صحبت کنید.

– دادن پیشنهاد جذاب

– تضمین محکم بدهید.

– ایجاد فوریت

– درخواست برای فروش داشته باشید.

در سرتاسر نسخه خود ، باید بر این نکته تمرکز کنید که چگونه محصول یا خدمات شما به طور منحصر به فردی قادر به حل مشکلات مردم و یا بهبود زندگی آنها است.

مثل مشتری فکر کنید و بپرسید “چه چیزی در این کار برای من وجود دارد؟”

مرحله 3: وب سایت خود را طراحی و بسازید.

هنگامی که بازار و محصول خود را به دست آوردید و روند فروش خود را شروع کردید ، اکنون برای طراحی وب سایت مشاغل کوچک خود آماده هستید.

به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید.

کمتر از پنج ثانیه فرصت دارید تا توجه یک نفر را به خود جلب کنید .

در غیر این صورت ، او دیگر رفته است و شاید او را دیگر نبینید.

چند نکته مهم که باید بخاطر بسپارید:

یک یا دو قلم ساده را در پس زمینه سفید انتخاب کنید.
پیمایش خود را واضح و ساده و در هر صفحه یکسان انجام دهید.
فقط در صورت افزایش پیام ،شما از گرافیک ، صدا یا فیلم استفاده کنید.
یک پیشنهاد انتخاب را بدهید تا بتوانید آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید.
خرید را آسان کنید .

بیش تر از دو کلیک بین مشتری بالقوه و پرداخت نباشد.
وب سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست ، بنابراین وب سایت آن را مشتری پسند کنید.

 

بیشتر بخوانیم برندینگ چیست؟چرا برای کسب و کار مهم است؟

 

مرحله 4: از موتورهای جستجو برای هدایت خریداران هدفمند به سایت خود استفاده کنید.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک یا ppc ساده ترین راه برای جلب بازدید از یک سایت کاملاً جدید است.

این تبلیغ دو مزیت نسبت به انتظار برای دیدن ترافیک به صورت ارگانیک برای شما دارد.

اول ، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نشان داده می شوند ، و دوم ، تبلیغات PPC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مختلف و همچنین عناوین ، قیمت ها و روش های فروش را آزمایش کنید.

نه تنها به بازدید فوری دست می یابید ، بلکه می توانید با استفاده از تبلیغات PPC بهترین کلمات کلیدی با بیشترین بازده را کشف کنید.

سپس می توانید کلمات کلیدی را در کپی و کد خود در سرتاسر سایت توزیع کنید ، که به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کند.

مرحله 5: یک اعتبار تخصصی برای خود ایجاد کنید.

مردم از اینترنت برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند.

این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار سایت های دیگر قرار دهید و بازدید و بازدید بهتر و رتبه بندی بهتر موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد.

راز این است که همیشه با هر اطلاعات جزئی پیوند به سایت خود داشته باشید.

محتوای رایگان و تخصصی را هدیه دهید. مقالات ، فیلم ها یا هر محتوای دیگری را که برای مردم مفید باشد ، ایجاد کنید.

این محتوا را از طریق فهرست مقاله های آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
پیوندهای “ارسال به دوست” را در مورد محتوای ارزشمند در وب سایت خود قرار دهید.
در تالارهای گفتمان صنعت و سایت های شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما در آن معلق است ، یک متخصص فعال شوید.

به خوانندگان جدید خواهید رسید. اما حتی بهتر ، هر سایتی که محتوای شما را ارسال می کند به سایت شما پیوند می خورد.

موتورهای جستجو عاشق پیوندهای سایت های مربوطه هستند و در رتبه بندی به شما پاداش می دهند.

 

مرحله ششم: با استفاده از قدرت بازاریابی از طریق ایمیل بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل کنید

هنگامی که یک لیست انتخاب می سازید ، یکی از با ارزش ترین دارایی های تجارت آنلاین خود را ایجاد می کنید. مشتريان و مشتريان شما به شما اجازه ارسال ايميل را به شما داده اند. یعنی:

شما به آنها چیزی را می دهید که آنها خواسته اند.
شما در حال توسعه روابط مادام العمر با آنها هستید.
پاسخ 100 درصد قابل اندازه گیری است.
بازاریابی از طریق ایمیل ارزان تر و موثرتر از چاپ ، تلویزیون یا رادیو است زیرا بسیار هدفمند است.
هرکسی که به سایت شما مراجعه کند و لیست شما را انتخاب کند ، پیشتاز بسیار خوبی است.

هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای پیگیری این پیشتازها وجود ندارد.

مرحله هفتم: درآمد خود را از طریق فروش مجدد افزایش دهید.

یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی اینترنتی ، توسعه ارزش زندگی هر مشتری است.

حداقل 36 درصد از افرادی که یک بار از شما خرید کرده اند در صورت پیگیری از آنها ، دوباره از شما خرید می کنند.

بسته شدن این فروش اول سخت ترین قسمت است.

محصولاتی را ارائه دهید که مکمل خرید اصلی آنها باشد.
کوپن های وفاداری الکترونیکی را که می توانند در بازدید بعدی خود استفاده کنند ، ارسال کنید.
محصولات مرتبط را پس از خرید در صفحه “متشکرم” خود ارائه دهید.

به مشتریان خود برای وفاداری آنها پاداش دهید و آنها حتی وفادارتر می شوند.

اینترنت به قدری سریع تغییر می کند که یک سال آنلاین در دنیای واقعی برابر با پنج سال است.

اما اصول چگونگی راه اندازی و رشد یک تجارت آنلاین موفق به هیچ وجه تغییر نکرده است.

اگر به تازگی یک کسب و کار کوچک را به صورت آنلاین شروع می کنید ، به این توالی پایبند باشید.

اگر مدتی آنلاین بوده اید ، یک بررسی سریع انجام دهید و ببینید آیا مرحله ای از آن غفلت کرده اید یا از قبل هرگز مجبور به انجام آن نشده اید. نمی توانید با اصول کار اشتباه کنید.

 

 

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ترجمه گروه کرج آنلاین 

https://www.entrepreneur.com/article/175242