دیجیتال مارکتینگ!

کرج آنلاین گروهی با تجربه و توانمند در زمینه کسب و کار آنلاین همراه شماست.

دیجیتال مارکتینگ بازاریابی نوین با تکیه بر ظرفیت‌های دیجیتال با محوریت «اینترنت» می باشد.

دیجیتال مارکتینگ، با زندگی مجازی مشتریان در عرصه وب و اینترنت همراه شده است.

در حقیقت دیجیتال مارکتینگ معرفی و پیشبرد فروش محصولات و برند از طریق یک یا چند رسانه الکترونیکی است.
دیجیتال مارکتینگ با انواع مقیاس‌های کسب وکار از کوچک تا بزرگ سازگار است.
در حقیقت از یک جوان جویای نام با سرمایه چند میلیونی تا یک کسب وکار چند صد میلیاردی مانند اپل می‌توانند از ظرفیت‌های این بازار نوین استفاده کنند.

جعبه ابزار اینترنتی ،مانند گوگل آنالیتیکس، ادوردز، تبلیغات بنری و کلیکی دیجیتال، اپ مارکتینیگ، گیم مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگ، موشن گرافیک، سئو و غیره تنها نمونه های کوچکی هستند .

امروزه ، امکان استفاده از اینترنت به راحتی در دسترس همه مردم قرار گرفته و هر روز بر کاربران این دنیای نسبتاً مجازی افزوده می‌شود. 

بازاریابی سنتی، به معنی بازاریابی بدون استفاده از ابزارها و کانال‌های دیجیتال، دیگر به اندازه قبل مؤثر نیست. 

با رشد و توسعه اینترنت تمامی بنگاه های اقتصادی و تجاری بخش بزرگی از انرژی خود را صرف دیجیتال مارکتینگ یا همان معرفی و توسعه و بازاریابی کالا و خدمات خود در فضای مجازی کرده اند.

استفاده از اینترنت در طول دهه گذشته چند برابر شده است و افراد زیادی ترجیح می دهند تا محصولات مورد نظر خود را آنلاین خریداری کنند.

بازاریابی دیجیتال باید یکی از تمرکزهای اصلی استراتژی کلی بازاریابی در هر کسب و کار باشد.

دیجیتال مارکتینگ اهرمی است که می توانید با آن در تماس مداوم با مشتریان خود  باشید .

با استفاده بیشتر از فرصت‌های بازاریابی دیجیتال ،پتانسیل رشد کسب و کار شما افزایش پیدا می کند.

 شبکه های اجتماعی یکی از ارکان مهم در موفقیت کسب و کار است.

بیشتر بخوانیم  کسب و کار آنلاین

 

در ادامه به اختصار در مورد مزایای دیجیتال مارکتینگ نکاتی را بازگو می کنیم.

دستیابی به مخاطبین بیشتر

این حوزه ،حوزه ای وسیع و جهانی از مخاطبین است.بازاریابی سنتی تنها به یک منطقه جغرافیایی محدود می‌ شود.دیجیتال مارکتینگ این امکان را  می‌دهد تا با نرخ بالایی از اثربخشی به مخاطبین بین‌المللی دسترسی داشت.

نتایج قابل سنجش

 دیجیتال مارکتینگ بر خلاف بازاریابی سنتی گزارش درست و کامل ارائه میدهد و تعداد دقیق افرادی که ایمیل را دیده اند و روی لینک خاص را کلیک کرده‌اند را مشخص می کند.

 بهینه سازی آسان

دیجیتال مارکتینگ همراه با گزارش است، و اگر  در این نوع از بازاریابی با عملکردی ضعیف تر از میزان مورد رضایت مواجه شویم، پیدا کردن جای این مشکل و تغییر دادن آن آسان می باشد.

 نرخ بالای جلب مشتری

یکی دیگر از مزایای این بازار نوین این است که جلب مشتری به صورت آنلاین تنها با چند کلیک صورت می‌گیرد.مخاطبان بیشتری می‌توانند وارد وبسایت شوند و با آسایش درباره کسب و کار مورد نظرشان اطلاعات کسب کنند.

 هزینه پایین برای استفاده

کارهایی که در حوزه بازاریابی سنتی صورت می‌گیرند، مانند بیلبوردها و تبلیغات رادیو و تلویزیونی بسیار پرهزینه می باشند.در دیجیتال مارکتینگ تمامی کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ می‌توانند برای دستیابی به مخاطبان با مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده کنند.

دسترسی به موبایل مخاطب 

یکی دیگر از مزایای بی شمار دیجیتال مارکتینگ این است که به شما این امکان را می دهد که به مشتریانی که برروی گوشی های هوشمند خود در حال جستجو و خرید هستند دسترسی داشته باشید.

با استراتژی های مناسب و پیاده سازی موثر، بیزینس های کوچک می توانند به دسترسی و فروش مورد نظر خود در بازه های کوتاه چند ماهه دست پیدا کنند.

……………………………………………………………………………………………………………………………………….
ورود به سایت اصلی وردپرس : wordpress.org