برندینگ !

برندینگ با هدف ایجاد تمایز در عرصه رقابت ایجاد می شود.

برند عبارت است از نام، واژه، نمادو یا علامت و یا ترکیبی از این همه عناصر به  منظور شناسایی کالاها و خدمات .

در واقع برند یک احساس باطنی و ادراک درونی شخص درباره یک محصول، خدمت و یا شرکت است.

آشکار است که یک محصول و یا خدمت باید خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند برند شود.

یک برند باید بتواند یک تجربه به یادماندنی و یک وعده جذاب داشته باشد.

برند در واقع اعتبار کسب و کار شما در نزد مشتری است.

برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشد.

در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر،مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد.

برندسازی

برندسازی یا برندینگ فرآیندی است که در آن شما نام برند خود را برای مخاطبین معنا می کنید.

برندسازی یعنی تلاش برای رسیدن به معروفیت و محبوبیت.

هدف نهایی برندسازی آگاهی مردم نسبت به نام و برند شما است.

 

بیشتر بخوانیم طراحی وب سایت ،چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

 

استراتژی برندسازی 

استراتژی برندسازی اهداف خاص و بلندمدت را در برمی گیرد تا یک برند موفق شود.

استراژی مشخص و قابل اجرا بر روی تمام جوانب یک کسب و کار تاثیرگذار می باشد.

استراژی به طور مستقیم با نیازهای مشتری ،احساسات و محیط رقابتی مرتبط است.

برند یک احساس و ادراک درونی است که در ذهن مصرف کننده به وجود می آید.

مجموعه ای از عوامل و پارامترهایی که اعتماد و اعتبار را در ذهن مشتری پدید می آورد و ارتقاء می بخشد را می توان فرایند برندسازی نامید.

فرآیندهایی همچون جایگاه سازی، طراحی هویت برند، برنامه های بازاریابی، ترویج فروش و …

 

در این جا به دو پارامتر که در برندسازی مهم است می پردازیم.

 

۱- آگاهی از برند

آگاهی از برند یعنی اینکه مشتری باید برند شما را بشناسد.

به هر میزان هویت بصری برند قدرتمندتر و هوشمندانه تر باشد آگاهی از برند  افزایش می یابد.

۲- تداعی برند

تداعی برند یا تصویر ذهنی برند یعنی در واقع با شنیدن نام برند علاوه بر اینکه آن را می شناسید، در ذهن واژه و یا مفهومی نیز در کنار نام برند تداعی می شود.

تداعی برند یعنی مالکیت واژه در ذهن مشتری.

آگاهی رقابتی

برای بهبود استراتژی و ایجاد ارزش بیش تر برای برندمیتوان از رقابت به عنوان یک چالش بهره برد.

مبحث برندینگ بسیار گسترده است.

هیجانات و احساسات مشتری ومصرف کننده باید درنظرگرفته شود.

برند شما برای به روز ماندن باید همیشه انعطاف پذیری خود را حفظ کند.

ارزش ویژه برند یکی از مهمترین دارایی های یک فرد یا سازمان می باشد.

ارزش ویژه برند از قدرت برند که حاصل حسن شهرت و شناخت و آگاهی از برند در طول زمان است،بدست می آید.

 ارزش ویژه برند یک مزیت رقابتی است.

 افزایش فروش و درآمد بالاتر  و کاهش هزینه ها از مزیت ارزش ویژه برند می باشد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ورود به سایت اصلی وردپرس : wordpress.org